07 April 2011

Kahwin

Assalamualaikum,

Photobucket


Mak!!! Nak Kawin!

Wah, energy gatal-gatal dah datang.

Biasalah. Makin dewasa makin difikirkannya.

Tapi bersediakah aku?

To my future unknown husband,

I will love you wholeheartedly,
I will hold your hands tightly,
I will lend you my shoulders every time you need it,
I will smile and laugh with you even it is not funny,
I will cook for you until you become chubby,
I will give you baby, Insyaallah,
I will take care of your health until you are okay,
I will be with you for the rest of my life, my future unknown sayang.

-me-

There are so many 'I will' that I wanted to do with you.

Trust me,

God's willing.

Spare your time.
Let out your feelings to someone you love.

She's happy, He's happy, Everyone's happy.

Spread the love bebeh!

Love, me.

22 comments:

ghost said...

aminnn....

wish ur dream come true Cha..

Karya Hati said...

benecio: amin jugak utk phan!

ghost said...

aitt..phan tak fikir lagi lar..

Karya Hati said...

phan: haha..kne fikir even xnak fikir :P

Cik TeN10 said...

i like !! :)

ehh comel je tulisan kt blog cha.. cmne nk tukar tulisan ni ea?? cha buat la tutorial sket cha.. kite xpndai sgt bab2 tu..

Karya Hati said...

cik ten10: hehe2.dh singgah kt SB.

Nonie said...

mak..nonie nk kahwin jgk!!!hahahahaa

.:|kamaryeah|:. said...

amiin~
sometimes kene fikir kan so that bila tiba mase x terkejut kan~
hee~

Anonymous said...

cantikkkkk :)

Miss Shikio said...

aawww... so sweet!

harap mndapat jodoh yg dapat membimbing.. ^_^

Fantastic Ajane said...

wah..FA sokong cha je... hheheheh... being married not really a bad idea cha..hheheh

fyna ahmad said...

aminnn...
;)

Nazirul said...

fuyoooo.nak kahwin

misz purple said...

insyallah..
amin..:)

Unknown said...

amboi citer sal kawen lak..hehe..cha biler nk kawen?

saya_arief said...

jo kawin.

nur aisya humaira said...

aminn..nak kawin jugak..:)

Shida Radzuan said...

cha ..kawen sorg dri leh x? hahaa janji kawen kan.. ^_^

Mr iz said...

moga berjaya ye cha...moga bertemu jodoh dng orng yg terbaik......he he he... pegang kata kata tu tau...he he he... memasak sampai jd chubby.... he he he he

Karya Hati said...

nonie: jom kawin. nge~~~ suh abe masuk minang. :P

laling: yup..biasalah kdg2... huhu

aiman: tq bebeh!

miss: amin ya rob!

FA: hehe..true eh??? hehe2. happy for you dear :)

fyna: amin :)

Karya Hati said...

nazirul: huiyoooooo...dak lagi :P

cik pooh: utk kamu juga :)

apik: ha2. lambat g lah apik!

sya arief: jom kawin. ngeee~~~

aisya: cpt suh abe masuk minang!

shida: kite kawin ngn camera kita yank!

Karya Hati said...

ijat: insyaallah :) masak sampai chubby! yeay!!

Followers