Assalamualaikum,

To my future unknown husband,
I will love you wholeheartedly,
I will hold your hand tightly,
I will lend you my shoulders every time you need it,
I will smile and laugh with you even it is not funny,
I will cook for you until you become chubby,
I will give you baby, Insyaallah,
I will take care of your health until you are okay,
I will be with you for the rest of my life, my future unknown sayang.
-me-
There are so many 'I will' that I wanted to do with you
I hope to have that chance.
I hope I can fullfill it.
God's willing.
Spare your time.
Let out your feelings to someone you love.
Spread the love.
Love, me.
P/S: First time shoot gambar orang kawin.
Bukan aku yang diraikan.
Entri lama.
34 comments:
nice wording?.. btol ke tu?
ehem..ape kblkgn ni entri jiwangs cha..haha..nak sampai seru dah kot nih..hahahaha..:D
OMG,,sweeet larh <3
suker...
kiter same lar ;)
may sempat someday nk fulfill impian ni..amin
sangat seronok dengar bait2 bahasa awk :)
saya plak yang rasa teruja :P
jiwang sungguh..
Tapi kelako tang..i will laugh even it is not funny!
best!
i will jaga u until u boncit!haha..:p
congratulations! :D
nice! :)
tak lama dah ni nak sampai jodoh.. hohoho :P
My future unknown....hehee borang dibuka tu...:)
ecehh ingatkan sehari fa tak online, cha dah kawen. hehehe
uihh..mcm dah de calon jer..habaq la sapa..jgn sorok2 cha..plzzz..ekekeke :P
alamak..maap la yek i don't understand bhs inggeris..hihi..
pepon nice picture! ^^
ehem ehem.. :P
suke ayt ko..power da meaningful la..huhu
nice pic..nice3x...
auuww..whoever become your future hubby will be very lucky huh? ;)
cha melayan jiwa doh skrng nih... hahaaha...
pergh... pujangga yang menusuk kalbu.
hehehe ada borang lg ke?
taman bungan nan indah dalam hati cha ea?
love ur quotes. love the pic. romantic
you will be with me?
HIK HIK HIK*malu*
Nice entry..^_^..
xlame dh 2..hehe..=))..
nice entry :)
cha , cantik siot gmbar neyh !
suka3 ! entry pon ayat best...
good :)
wah cha pndai amek gamba wedding ye ?
boleh la laif jemput cha nnt jd photogrpaher alif .. haha
sumpah sweet. cook sampai chubby. :)
akak doakan yang terbaik untuk adik akak. may all your wish come true :)
tahniah buat cha!! woot~ woot~
i hope can find "HER"... :)
cha.. lawa pic ni ^^
cha sayam! kalau kawen, jgn lupe jempot pelangi yeeee=)
adakah itu aku...Ah Tat...he he he he.... jangn biarkan hidup anda diselubungi selimut...he he he he
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
harap2 hajat cha termakbul..amin...
Post a Comment